Olympijské hry jsou nepochybně obrovskou událostí. Ty nadcházející, které se budou konat v srpnu v Riu, budou navíc doprovázeny novinkou – Olympijskou televizí.
Celá akce má samozřejmě podtext sociální reklamy. Olympijská televize bude mít za cíl zpropagovat samotnou olympiádu u mladších lidí, kteří o její sledování jeví stále menší zájem. Plánovaný projekt má úskalí především v astronomických nákladech, které by na nepřetržitý provoz musely být vynaloženy. Na druhou stranu má tato televize velký potenciál. Nejenom, že by informovala o všech novinkách ohledně nadcházející letní olympiády. Zároveň by přinášela rozhovory s jednotlivými sportovci, přenášela záběry z kvalifikačních soutěží a celkově by dala nahlédnout do zákulisí příprav celé akce.
Přestože první testy začnou v lednu 2016, na chystanou novinku se můžeme těšit až v dubnu nebo květnu příštího roku. Jak celý projekt nakonec dopadne je otázkou.
Zdroj: sports.yahoo.com